Ολες οι διαφημίσεις προβάλλονται στα ΜΜΕ -ή τουλάχιστον σε ένα μέσο. Στις αναπτυγμένες χώρες βασικά ΜΜΕ είναι η τηλεόραση, τα έντυπα, η εξωτερική διαφήμιση, ο κινηματογράφος και το ραδιόφωνο, ενώ ταχεία είναι και η αναγνώριση του Διαδικτύου ως σημαντικό διαφημιστικό μέσο.
Το έργο μιας εταιρίας media specialist συνοψίζεται στη στόχευση συγκεκριμένων ομάδων κοινού και στη χρήση των ΜΜΕ ως «διόδου» επικοινωνίας με αυτές , στο πλαίσιο ενός προκαθορισμένου διαφημιστικού προϋπολογισμού που θα πρέπει να αξιοποιηθεί ώστε να μεγιστοποιηθεί το επικοινωνιακό αποτέλεσμα. [Συνέχεια]