Α
ν επισκέπτεστε συχνά web sites, θα έχετε ίσως παρατηρήσει ότι όλο και
περισσότερα από αυτά, προτρέπουν πλέον τους επισκέπτες τους να γραφτούν
συνδρομητές σε κάποιο email newsletter.
Η
πρακτική αυτή ξεκίνησε από τα online περιοδικά τα οποία έδιναν στον
χρήστη τη δυνατότητα να λαμβάνει με email ολόκληρο το νέο τεύχος ή
τουλάχιστον τις επικεφαλίδες των άρθρων του. Γρήγορα όμως τα
πλεονεκτήματά της έγιναν κατανοητά από όλους και σήμερα η έκδοση
τουλάχιστον ενός email newsletter τείνει να αποτελέσει κανόνα για κάθε
εταιρικό ή ακόμη και μη κερδοσκοπικό site. [Συνέχεια]