
Ο Σεραφείμ Φυντανίδης συζητά με τον Στέλιο Κούλογλου, διευθυντή του ενημερωτικού ιστοτόπου TVXS, τον επικοινωνιολόγο Γιώργο Σεφερτζή και τον σύμβουλο επιχειρήσεων και blogger Νίκο Δρανδάκη.
Ο υπεύθυνος του ίντερνετ μεγάλης εφημερίδας σκιαγραφεί πώς οι εφημερίδες προσπαθούν να εκμεταλλευθούν το διαδίκτυο, ενώ διαφημιστές και άνθρωποι της επικοινωνίας όπως ο Μάκης Σεργιάτος της Ashley Group και η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari εξηγούν γιατί τα διαφημιστικά κονδύλια εγκαταλείπουν το χαρτί και οδεύουν προς το νέο μέσο.